Genius aulad


Followers

Thursday, January 2, 2014

Saya Dan Cermin - Afif

Ini cerita time YES (year end sale) yang lepas. Kononnya semua orang sibuk tak nak lepaskan peluang untuk menikmati potongan harga-harga untuk barangan yang dijual di pasaraya-pasaraya. So, Ida pun ada la shopping jugak sket-sket. Tak banyak pun sket je....:)

Apa yang bestnya bila lihat gelagat anak mama sorang ni. Dia pun bukan main seronok ke sana ke mari dapat bermain sambil berlari-lari. Aduh...bukan main lagi, naik penat nak mengejarnya. 

Tapi.......bila dia jumpa dengan cermin ni...hehehe....dia terdiam kat depan cermin tu sambil cakap sorang-sorang dan buat aksi-aksinya yang tersendiri. Lega sikit rasanya, baru la boleh shopping dengan tenang. huhu...



Namun, tengah dia duk syok-syok bermain dengan cermin pun, kene sentiasa mengawasinya juga. Hmmm...suka pulak tengok telatahnya..=)

Tapi...Awas!! Peringatan untuk semua ibu bapa dan diri sendiri juga, kene sentiasa mengawasi anak-anak kita bila berada di pasaraya-pasaraya untuk mengelakkan sebarang keadaan yang tidak diingini berlaku. 


4 comments:

  1. Betul tu,kalau ank yg jenis ligat.baru pandang tmpt lain jap tgk lagi da x de.huhu..mmg susah shopping bwk ank ni.hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. yela...tp tak bawak nk tinggal kat mana plk kan..huhu...:)

      Delete
  2. betul tu..shopping bawa ank ni..x dan nk belek seketol2...tak tenang jiwa & raga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. shopping, shopping jgk...yg pntg jgn terlalu leka....

      Delete

NOTE:

Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen. Harap apajua kandungan dalam blog ini dapat memberi manfaat kepada pembaca semua. Happy reading, happy blogging!! Terima kasih...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...