Followers

Thursday, January 2, 2014

Hari Saya Paling Sibuk - Afif

Ini la telatahnya anak mama sorang ni.. Ini adalah hari yang paling sibuk baginya. Bagus....!! Kenapa? Sebab dia tak kacau mama memasak kat dapur. 

Hmmm...Confius apa yang dia buat senyap je tu? Ooo..Rupanya duk bermain dengan buku dan penselnya. Patut la...hehe....

 






Tak pe, janji dia tak kacau mama memasak. Kalau tak, sibuk je kat dapur tu. Ambil itu, ambil ini...main itu, main ini...nak masak pun tak senang..

2 comments:

NOTE:

Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen. Harap apajua kandungan dalam blog ini dapat memberi manfaat kepada pembaca semua. Happy reading, happy blogging!! Terima kasih...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...