Genius aulad


Followers

Wednesday, October 9, 2013

Nasi Kukus di Restoran Wafie

Baru nak update minggu lepas punya cerita, buzy bebenor..:P Last weekend kami pergi makan nasi kukus di Restoran Wafie. Ini la menu pilihan untuk lunch kami. Tetiba rasa nak makan nasi kukus ayam goreng.hehe....



Kalau ramai yang bertanya kat mana nasi kukus yang sedap area Batu Caves ni...haaaa...kat sini lah salah satu tempat  untuk korang boleh menikmati nasi kukus ayam goreng yang sedap. 

Restoran ni terletak di Taman Samudera, Batu Caves, Selangor. Kalau tak salah ada juga cawangan lain kat Greenwood, Gombak. 


Nasi kukusnya dihidangkan dengan sejenis kuah yang agak pekat-pekat sikit dan juga dengan sambal lada. Perrrgh...sedap dinikmati dengan ayam goreng berempahnya yang menyelerakan. 

Afif pun join sama, siap duk bersila atas meja.hehe....


Sekarang harganya sudah naik mengikut perubahan masa. RM5.00/pinggan. Namun begitu pelanggannya tetap ramai.=)

Maaf: Tak jelas, Ida snap dari jauh.


2 comments:

  1. Assalamualaikum....terima kasih kerana support wafie nasi kukus ayam goreng...sila hubungi or msg wafie di 017-3830044 atau layari facebook di https://www.facebook.com/wafienasikukus

    ReplyDelete
    Replies
    1. w'kslm..sama2...mmg suka sangat nasi kukus ayam goreng kat restoran wafie..sedap..:)

      Delete

NOTE:

Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen. Harap apajua kandungan dalam blog ini dapat memberi manfaat kepada pembaca semua. Happy reading, happy blogging!! Terima kasih...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...