Genius aulad


Followers

Monday, November 24, 2014

Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan: eBook Berguna Persiapan Sebelum Temuduga

Sekarang ramai yang memperkatakan dan mengimpi-impikan kerja dalam sektor kerajaan. Bestnya kalau dapat kerja kerajaan! Bagi yang sememangnya sudah bekerja dalam sektor kerajaan mungkin boleh tersenyum lebar. Tapi, mungkin sebelum ini juga mereka bersusah payah juga untuk mendapatkan kerja. 

Sebenarnya Ida sendiri sudah banyak kali dipanggil temuduga dalam sektor kerajaan. Tapi, tak dapat. Mungkin boleh dikatakan nasib kurang menyebelahi. Maklumlah calon temuduga beribu-ribu orang untuk mengisi hanya beberapa jawatan kosong sahaja. 

Terasa kecewa juga bila keputusan yang mendukacitakan selepas temuduga. Tapi, mungkin sebelum ini masih belum cukup persediaan? Atau terlalu mengharapkan kepada untung nasib? Berpuas hatikah dengan usaha yang kita lakukan sebelum ni untuk menghadapi temuduga?


Sekarang baru diperkenalkan dengan sebuah ebook Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan. Ebook ini dikeluarkan oleh team kerja-kerajaan.com bagi membantu calon-calon yang akan menghadiri temuduga. Kalau dulu tak ada mana-mana panduan sebegini, tapi anak-anak muda sekarang boleh dikatakan bertuah kerana sudah ramai yang telah berjaya dalam temuduga kerja kerajaan dan bergelar sebagai penjawat awam hasil daripada pembacaan ebook ini. 

Ebook ini ditulis dalam bahasa yang mudah difahami dan mudah dipraktikkan untuk semua peringkat pengajian termasuklah lepasan SPM, Diploma, Ijazah, Master mahupun Phd. Melalui ebook ini, tak perlu untuk membazirkan masa lagi memcari tips dan panduan lain kerana ianya tersedia lengkap dengan rahsia-rahsia lulus temuduga dalam sektor awam. 

Ianya berbentuk sebuah ebook yang mengandungi panduan serta langkah demi langkah (A-Z) iaitu sebelum temuduga, semasa temuduga sehingga ke akhir temuduga. Pendedahan rahsia-rahsia untuk menjadikan calon kelihatan hebat semasa hari temuduga ini juga sesuai untuk semua jawatan yang dipohon sekali gus telah terbukti membantu ramai calon yang berjaya dalam temuduga sektor awam.

Ebook Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan ni lengkap mengandungi 4 modul iaitu, Modul 1 (Rahsia Persiapan Temuduga), Modul 2 (Teknik Menjawab Soalan Temuduga), Modul 3 (Rahsia Kejayaan dan Kegagalan Calon Temuduga) dan Modul 4 (Rahsia Penulisan Resume Temuduga). Setiap modul akan menghuraikan secara terperinci lagi mengenai rahsia-rahsia dan aspek-aspek penting dalam setiap urusan temuduga kerja kerajaan. 

Apa yang menariknya pembelian ebook ini juga disertakan lebih dari 250 koleksi soalan dan jawapan temuduga kerja kerajaan. Harga ebook ini amat murah iaitu RM40.00 sahaja. Menarik bukan?? Harga bukan lagi ukuran jika dibandingkan dengan nilai ilmu pengetahuan yang amat bernilai dan dapat membantu kita keluar dari masalah mencari kerja. 


Jangan confius antara ebook dengan buku fizikal. Ebook Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan ini adalah dalam bentuk ebook dimana ianya dalam format PDF iaitu buku maya yang hanya boleh dibaca melalui komputer melalui perisian khas Adobe Acrobat Reader. Walaubagaimanapun ia boleh dicetak bagi memudahkan ianya dibaca di mana-mana sahaja. 

Zaman serba canggih, sudah banyak ebook dikeluarkan bagi bertujuan untuk penjimatan, dengan kata lain "paper less, save enviroment". Tapi, ianya terbukti bukan sahaja baik untuk alam semulajadi, tapi juga jimat dari segi harga. Ternyata harga ebook lebih murah berbanding buku fizikal dan nilai ilmu yang ingin disampaikan adalah sama. 

Ok, tak nak cakap banyak, kalau nak tahu maklumat lanjut mengenai ebook ini boleh terus ke website kerja-kerajaan.com [siniuntuk melihat sendiri testimoni-testimoni sekali gus untuk terus membuat pembelian.


Menyesalnya, kalau la dahulu lagi diperkenalkan dengan ebook ini kan bagus..:( Tapi, tak mengapalah, sekarang dah jumpa! Rezeki takkan datang bergolek, sekurang-kurangnya ada usaha. Sekarang lebih yakin untuk menempuhi temuduga kerajaan dengan bantuan ebook ini. 

Selamat menghadapi temuduga. Good Luck and all the best!!




No comments:

Post a Comment

NOTE:

Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen. Harap apajua kandungan dalam blog ini dapat memberi manfaat kepada pembaca semua. Happy reading, happy blogging!! Terima kasih...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...