Genius aulad


Followers

Wednesday, April 23, 2014

Teh Pelbagai Perisa Buah Dari Cameron Highlands

Teh sangat popular di Cameron Highlands. Selain dari dapat melihat dan melawat ladang teh, pengungjung juga boleh menikmati sendiri kesegaran teh dari ladang. 

Sumber: Google Image

Rasa nak minum teh dari Cameron la..hehe...Walaupun dah tak ke sana, namun stok teh pelbagai perisa yang dibawa pulang masih ada tersimpan.



Selalunya Ida suka minum tea o ais limau. Sedap...tapi teh dari Cameron ni lagi best. Ianya terdapat dalam pelbagai perisa buah yang lain seperti strawberry, grape, lemon dan sebagainya. Baunya wangi dan sedap mengikut perisa yang teh dengan pelbagai rasa buah..


Tak pasti pulak samada teh ni ada dijual dipasaraya atau tidak. Tapi setakat ni belum jumpa lagi. Kalau ada pun teh Boh tu je la kan...

Dah lupa pulak berapa harga sekotak ni. Tapi rasanya hari tu beli dapat murah sebab beli banyak-banyak sebagai buah tangan. Balik bagi-bagi sorang 1 kotak..hehe...=)


Walau apa pun, teh ni memang terbaik...sedap. InsyaAllah nanti bila ke sana lagi boleh la beli teh ni lagi..=)




5 comments:

  1. teh cameron memg terbaek.. suke yg lemon.. :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum... Wah teh perisa strawberry... teringin pula nk rasa...

    ReplyDelete
  3. macam sedap pulak teh ni. tapi belum pernah sekali jejak ke cameron highland. hehe..

    done follow sini. #237. :)

    ReplyDelete
  4. Salam perkenalan :)...Saya pun suka teh cameron yang oren tu...teringin plak nak gi sana borong teh hehe...

    Dapat link blog ni dari http://www.mialiana.com/2014/04/senarai-url-blog-3.html...so ikut blogwalking n follow sekali....jom singgah ke http://diarymissnick.blogspot.com/

    ReplyDelete

NOTE:

Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen. Harap apajua kandungan dalam blog ini dapat memberi manfaat kepada pembaca semua. Happy reading, happy blogging!! Terima kasih...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...