Followers

Thursday, April 24, 2014

Afif Dapat Sunglasses Baru

Tak habis-habis lagi cerita mengenai Afif dan speknya ni. hehe... Mana taknya rasa lawak pulak bila tengok telatahnya bila dapat spek ni. 

"Iyer..pakai la..."

"Ha..kenapa letak atas kepala pulak...?"

Mula-mula dapat spek ni, dia tak reti nak pakai. Dibelik-belik dan dilipat-lipat, nasib la tak patah. Tapi bila dah diajar pakai baru la reti.hahaha...

'Bila nak keluar jalan-jalan waktu panas-panas baru pakai yer cayang'. huhu... Bila dah pakai..mak aiii...hendsome pulak anak mama sorang ni..;p


Haa...tengok la ni, giginya dah nak penuh gusi dah. Dah besar dah anak mama, cepat pulak rasanya dah masuk 1 tahun 10 bulan.


By the way...Sebenarnya Afif nampak je macam ni, tapi pemalu..hehe...Good boy=)





10 comments:

  1. comel Afif pakai spek tu..:)
    sama nama dengan anak bongsu akak..Afif jugak..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yela...dh th dah..ank akak pn nama afif jgk kan..=)

      Delete
  2. Assalamualaikum.... Comelnya Afif dengan sun glasses....

    ReplyDelete
  3. sukanya afif dapat spek tu. bergaya sakan.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum kak, hensemnya tengok budak pakai spek. hehe singgah menabung lazada sini~~~

    ReplyDelete

NOTE:

Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen. Harap apajua kandungan dalam blog ini dapat memberi manfaat kepada pembaca semua. Happy reading, happy blogging!! Terima kasih...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...