Genius aulad


Followers

Tuesday, April 29, 2014

Simple 1st Giveaway Blog Kisah Kita Hampir Tamat

Hanya tinggal kurang 48 jam sahaja lagi Simple 1st GA yang Ida anjurkan bakal melabuhkan tirainya. Sesiapa yang belum turut serta dan ingin join, masih sempat join kerana tarikh tutup pada 30 April (sebelum 11.59pm).


Alhamdulillah...happy sangat..Peserta yang join sudah melebihi 100 orang. Walaupun ini merupakan GA pertama yang dianjurkan sendiri, namun sokongan dari peserta yang join sudah melebihi dari target Ida...=) . Terima kasih yer. 


Huh...penat nak habiskan blogwalking semua peserta.hehe..Tapi, suka pulak blogwalking dan follow blog korang semula.  Rasanya semua peserta yang join Ida telah follow blog korang semula. Tapi jika ada yang masih belum Ida terjah tu, sila inform yer..mungkin dah terlepas pandang.

Untuk senarai peserta Ida dah listkan berserta no. So, list dan no. giliran ini juga yang akan digunakan untuk cabutan pemenang nanti. Rasanya Ida dah sehabis teliti copy semua senarai peserta yang join, siap copy kat Microsoft Exel lagi.huhuhu..Namum demikian, semua peserta diharap dapat semak semula senarai peserta untuk mengelakkan sebarang kesulitan nanti. 

InsyaAllah kalau tidak ada aral melintang Ida akan umumkan keputusan sebelum 3hb Mei. Tak sabar kan..=)

Sesiapa yang belum join boleh la sertai di sini >> Simple 1st Giveaway Blog Kisah Kita 
Semak senarai peserta di sini >> Senarai Peserta Simple 1st Giveaway Blog Kisah Kita

3 comments:

  1. Tak pernah bertuah lg setakat dok join ga nih.. Memang talak ong punya olang... Haha... Tapi join ga bukan sebab nak hadiah.. Nak tmbh kenalan kan.. Hadiah tu kira bonus la..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum.... Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  3. teruskan berBW ye..take ur time

    ReplyDelete

NOTE:

Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen. Harap apajua kandungan dalam blog ini dapat memberi manfaat kepada pembaca semua. Happy reading, happy blogging!! Terima kasih...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...