Genius aulad


Followers

Monday, April 28, 2014

Beli Buku English Itu Mudah Online

Ida sedang mencari buku untuk belajar bahasa Inggeris untuk dijadikan hadiah buat adik yang masih dibangku sekolah (hadiah birthday).

Sekarang ni senang nak beli buku, online je.hehe..Cepat dan lebih menjimatkan masa. Buku ni dijual online di beli-online-jer.com.



Bila dah buat survey tentang sebuah buku ni (English Itu Mudah), ianya bukan sahaja sesuai untuk adik Ida, malah untuk diri sendiri pun sesuai. Maklum la diri sendiri pun kalau speaking tunggang terbalik jugak..hehe..

So, ini sedikit review mengenai buku English Itu Mudah..Ia merupakan sebuah buku yang mengupas semua yang berkaitan dengan grammar, English dalam bahasa Malaysia. Sekarang ni pun bukan senang nak cari cikgu bi yang mengajar dalam bahasa Melayu kan.hehe..Dah namanya pun bahasa Inggeris, so teacher pun fully speaking, students pun ada yang melopong tak faham.hehe..

Sebenarnya banyak lagi kelebihan buku ni. Korang boleh la tengok sendiri mengapa semua orang wajib memiliki buku ni [di sini].  

Buku ini tidak la terlalu tebal dan tidak terlalu nipis. Ia mengandungi 18 topik, 129 mukasurat. Harga? Harganya tidaklah terlalu mahal hanya RM30 sahaja (free postage). Rasanya ianya amat berbaloi untuk dijadikan hadiah yang sangat bermanfaat. 



Tapi, rasanya Ida pun nak juga satu.hehe..nampaknya kene la order 2 biji ni. Tapi takpe..beli satu dulu, nanti boleh beli satu lagi...=) 

Korang yang nak beli jugak buku ni boleh la dapatkannya di sini..>> Buku Fizikal English Itu Mudah - Belajar Grammar English Dalam Bahasa Malaysia

Nanti bila dah mahir, boleh la kita share ilmu yang kita dapat. Sharing is caring..=)



No comments:

Post a Comment

NOTE:

Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen. Harap apajua kandungan dalam blog ini dapat memberi manfaat kepada pembaca semua. Happy reading, happy blogging!! Terima kasih...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...