Genius aulad


Followers

Tuesday, June 11, 2013

Jalan-jalan ke I-City, Shah Alam

Salam...

Ini photo time pergi ke I-City lama-lama dulu yang baru nak di buka cerita..:) Mungkin ramai yang dah sini dan mempunyai pegalaman masing-masing.


Sebut sahaja I-City, mesti semua terbayang-bayang lampu-lampu yang cantik bercahaya tu kan. Terutama pada waktu malam. Terlintas pula dari mana tempat ni dapat nama I-City?? (Big Question Mark.hahaha...)

Just nak share ye. I-City (dahulunya dikenali sebagai Bandar Sumur) iaitu perbandaran baru yang terletak di Seksyen 7, Shah Alam, Selangor. Dahulunya ia merupakan tapak bagi pusat pameran "Pegembaraan Angkasa Lepas Bandar Sumur (Sumur City Aerospace Adventure). Kini ia dipenuhi pokok-pokok tiruan yang dipasang lampu berwarna-warni. 
Sumber: Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.



Apa pun, pengalaman saya jalan-jalan di I-City ni memang best. Time tu, just nak bawa adik-adik saya kenal I-City, sebab dorang belum pernah sampai ke sini lagi. Memang dorang teruja sangat dapat tengok pokok-pokok dan haiwan-haiwan yang dipenuhi dengan lampu-lampu LED yang berkilauan tambahan pula waktu saya pergi tu waktu malam. Suasana malam cukup indah..... 

Time ni my baby boy baru 5 bulan. Masih kecil, mungkin tak tahu apa pun mengenai tempat ni. Tapi dia pun macam seronok je...:) Seronok tengok telatah mak sedara dia yang lincah ke sana ke mari sambil berposing tu.



Ini scaft  adik-adik saya, tak cukup tengok lampu-lampu kat I-City ni di tambah lagi dengan lampu berkekelip-kelip di kepala pula.


No comments:

Post a Comment

NOTE:

Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen. Harap apajua kandungan dalam blog ini dapat memberi manfaat kepada pembaca semua. Happy reading, happy blogging!! Terima kasih...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...