Genius aulad


Followers

Thursday, June 13, 2013

Bercuti ke Genting Highlands

Salam,

Wah, kali ni kene  reverse story pada September 17, 2011..hehe..(Nasib baik ada date kat photo..:p ). Ok..ini percutian pertama selepas kawin. Kira bercuti in honeymoon mood la jugak. hehehe.. 

Setelah planing tersusun rapi oleh my mr. husband, kami bertolak seawal pagi untuk ke Genting Highlands. 





Dah sampai....Tak sabar sangat untuk ke sini, sebab ini la 1st time untuk menjejakkan kaki di sini tambah-tambah lagi bersama suami.:) 



Parking kereta dulu. Pastu baru naik cable car menuju ke puncak. Naik cable car ni pun 1st experience bagi saya ni. That's why, so...happy.. Nasib la, tak gayat sangat. Pagi lagi kami dah sampai, orang pun tak ramai lagi. 






Dah sampai puncak, kami beli tiket in door and out door skali..Tapi tak habis pun explore sume. 


Banyak sangat gamenya, yang paling famous kat Theme Park ni la. Game ni yang tak boleh lupa, ni hah...naik roket ni. Naik sekali, sumpah tak nak naik lagi dah...bagai nak tercabut jantung di buatnya..


Hmmm...seronok, seronok, seronok...hehee..




Kat sini banyak tempat yang cantik-cantik. Macam kat 'rumah coklat' ni. Berwarna-warni dengan pelbagai jenis coklat Berly's. Apa lagi, seronok sakan la bergambar...:)
















Tempat yang paling best juga ialah kat Dinosaurland ni. Banyak dinosaur-dinosaur batu je, kalau yang hidup betol-betol nanti semua orang lari la kan..hehe..



Kalau anda datang ke Genting Highland ni, jangan lupa amik gambar kat sini. Bila lagi nak bergambar ala-ala di London kat Malaysia ni..




Kat sini pulak macam Korea ala-ala musim bunga dan winter..:)






Ok..ini lah sweet memory and sweet moment for both of us...:)





No comments:

Post a Comment

NOTE:

Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen. Harap apajua kandungan dalam blog ini dapat memberi manfaat kepada pembaca semua. Happy reading, happy blogging!! Terima kasih...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...