Genius aulad


Followers

Monday, July 8, 2013

Selamat Hari Lahir "Mama" 2013

Salam..

Lagi mengenai kisah birthday. Tapi kali ni birthday diri sendiri..hehe..26 Jun 2013 lepas, baru je sambut birthday Afif (my boy). 07 Julai 2013, celebrate birthday saya pulak. Birthday saya dan Afif dekat-dekat. Nasib baik bukan hari yang sama, hehe... Kalau tak Papa cakap "senang sambut sekali je".

Birthday saya kali ni disambut biasa-biasa je..Tapi penuh bermakna, buat seorang isteri, seorang ibu yang dihargai.:) Ha...nak tahu kat mana ni?? Ini la kat McDonald, Sri Gombak. Suami saya ajak kuar dinner, tapi tak tahu la pulak kat mana tempat yang sesuai nak makan-makan sambil potong kek ni. Read more »
Happy setelah dapat hadiah dari suami (Samsung Galaxy Tablet2), muka berseri-seri la nak keluar makan. hehe.... Apa pun terima kasih buat suami, kerana membuatkan saya happy..:) Tak sabar rasanya nak snap gambar dengan tablet ni. 

Kek hari jadi saya suami belikan dekat King's Confectionery, Sri Gombak. Kek di King's Confectionery ni sedap..dah banyak kali beli kek kat sini. Rasanya, setiap kali birthday kot beli kat sini.hehehe...Kalau nak tengok info tentang kek kat King's Confectionery ni boleh ke website  http://www.kings.com.my. Kebetulan kat sini pun berdekatan dengan McDonald, so celebrate kat sini saja lah. 



Ini lah wajah-wajah ceria saya dan my boy sempena birthday saya kali ni. 





 Posing cun dari "mama"; kata suami.hehehe...




 Afif pun nak potong kek jugak ni..hehe...


Menu makan malam kami pada malam tu, menu baru dari McD ni  Samurai Beef Burger dan Big Mac Burger. Jarang-jarang makan burger for dinner ok jugak kan..:P



Tidak ketinggalan untuk my boy bermain di mini playground kat McD ni. Seronoknya dia, gelak je dia melihat telatah kanak-kanak lain bermain sebab dia tak boleh main sorang-sorang lagi, kene pegang. hehe...


Terima kasih buat suami yang tercinta...:*







No comments:

Post a Comment

NOTE:

Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen. Harap apajua kandungan dalam blog ini dapat memberi manfaat kepada pembaca semua. Happy reading, happy blogging!! Terima kasih...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...