Genius aulad


Followers

Wednesday, August 29, 2018

Genius Aulad Kubang Kerian: Pendaftaran Pengambilan Pelajar Sesi 2019

Pendaftaran untuk pengambilan sesi 2019 di Genius Aulad Kubang Kerian kini sudah dibuka. 
Sebarang maklumat lanjut boleh walk-in ke lokasi atau menghubungi no. telefon berikut. 


Lokasi: 
Genius Aulad Kubang Kerian
PT 1581, Bandar Baru Kubang Kerian, 
16150 Kota Bahru, Kelantan.

Contact No.:
09-764 3442 @
019-6370185 (Tc. Ayuni) 

Peta Lokasi:


Kenapa Genius Aulad?

Genius Aulad pada asasnya adalah sebuah pusat perkembangan kanak-kanak untuk memberi pendidikan Islam yang menggunakan bahasa Inggeris sebagai bahasa utama. Dengan moto pembelajaran menjangkaui bilik darjah, di Genius Aulad, kanak-kanak bukan sahaja diajar membaca dan menulis, bahkan juga diterapkan nilai-nilai murni agar menjadi insan yang berakhlak mulia serta dihormati. 
"Genius Aulad juga amat menitikberatkan soal keselamatan di kawasan tadika dengan cawangan tadika itu dilengkapi CCTV yang berfungsi sepanjang 24 jam bagi mengawal kanak-kanak, guru-guru serta orang luar."

"Begitu juga dengan permukaan lantai, kami hasilkan sendiri lantai yang tidak mudah licin untuk elak kanak-kanak terjatuh. Lantai kami telah diiktiraf selamat serta menjadi contoh kepada pusat pendidikan yang lain."
“Antara aktiviti tahunan kerap kami lakukan adalah acara sukan, perkhemahan, lawatan, persembahan teater dan banyak lagi. Uniknya di sini, setiap tahun acara yang berlangsung mempunyai tema." Pengarah Urusan Genius Aulad, Zaliza Alias.
Sinar Haraian.
17 Ogos 2013. 
Kanak-kanak di sini berpeluang menyertai pelbagai aktiviti yang disediakan sepanjang sesi pembelajaran berlangsung yang dianggap penting untuk mengasah bakat serta mendedahkan mereka kepada dunia yang sebenar.



Terdapat banyak lagi feedback dan testimoni ibubapa yang rata-rata berpuas hati sepanjang pembelajaran anak mereka di Genius Aulad. Ibubapa boleh juga ke laman https://www.geniusaulad.com.my/ untuk maklumat lanjut  serta membuat pendaftaran sekarang!





No comments:

Post a Comment

NOTE:

Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen. Harap apajua kandungan dalam blog ini dapat memberi manfaat kepada pembaca semua. Happy reading, happy blogging!! Terima kasih...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...