Genius aulad


Followers

Saturday, May 13, 2017

Kenali Produk Nurraysa: Kenapa perlu memiliki Produk Nurraysa?


"Kenapa perlu pilih produk Nurraysa Beauty sebagai pilihan utama ANDA ?? "




1. Produk ini merupakan produk keluaran bumiputera dan dihasilkan dalam negara Malaysia.



2. Boleh digunakan tanpa rasa was-was. KENAPA? Ini kerana ia mengguna bahan-bahan yang berkualiti tinggi dan keselamatan serta kebersihan bagi setiap bahan yang digunakan dalam produk Nurraysa Beauty adalah dijamin 100% halal.



3. Harga yang kami tawarkan bagi setiap produk juga sangat berpatutan dan mampu milik setanding dengan kualiti bahan yang digunakan untuk menghasilkan produk Nurraysa Beauty.



4. Apa yang paling penting produk Nurraysa Beauty bebas daripada bahan kimia merbahaya dan beracun yang boleh mendatangkan kesan sampingan yg negatif serta kesan mudarat untuk jangka masa panjang.



5. Selain itu, semua set make-up keluaran Nurraysa beauty adalah mesra wudhuk dan mesra solat. Disebabkan produk2 ini bebas silikon ,Set make-up Nurraysa Beauty boleh ditanggalkan dengan mudah .. Kebanyakan produk make-up yang ada dipasaran perlu ditanggalkan menggunakan make-up remover, kenapa?? SEBAB hampir semua set make-up dipasaran menggunakan silicon sebagai bahan utama dlm penghasilannya untuk memastikan setiap solekan tahan lebih lama. MANAKALA, produk Nurraysa adalah Water Based dan HALAL boleh bawa untuk SOLAT. Lagipn Nurraysa Beauty ni adalah produk keluaran Muslim. So, In Shaa Allah no worry. 

6. Lagi satu yang special nye pasal produk Nurraysa Beauty ni bukan je mencantikkan tapi at the same time ianya juga merawat.



p/s : Bagi customer/pengguna baru akan guide & dapat free tips SPECIAL untuk mereka yang consume produk Nurraysa Beauty ni tau.

Dapatkan segera rangkaian produk Nurraysa, produk mesra wuduk, bebas daripada bahan kimia merbahaya dan mendapat kelulusan dari KKM serta dijamin HALAL.



📌 SENARAI PRODUK TERHANGAT NURRAYSA:



2. Collagen Powder *(Promosi May)*
3. Set Skincare Trial Pack
4. Treatment Serum
5. Whitening Spray
6. UV Cream
7. Argan Whitening Moisturizer
9. Pearl Magic Lipstick
10. Flawless Mineral Loose Powder
11. Shining Mineral Blusher
12. Miracle Eyeliner
13. Mascara Perfect Long Lash
14. Perfect Brow Shaping
15. Habbatus Sauda' Hair Treatment
16. Organic Body Wash
17. Instant Pearl Glow Body Lotion
18. Stemcell Feminine Wash
19. Fast Clean Eye Makeup Remover
20. Japanese Sweet Cherry Eau de Parfume
21. Softening Facial & Body Jelly Scrub
23. Jamu VHerb (New)
24. Chewable Tablets Vit C, Vit E, & GlutaPlus (New)



Maklumat lanjut hubungi sila hubungi: 0196370185 (Ayuni)


No comments:

Post a Comment

NOTE:

Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen. Harap apajua kandungan dalam blog ini dapat memberi manfaat kepada pembaca semua. Happy reading, happy blogging!! Terima kasih...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...