Genius aulad


Followers

Friday, March 17, 2017

Glowing DD Moist Cake Nurraysa - Jom! Kenalinya : Fungsi dan Testimoni

Glowing DD Moist Cake Nurraysa merupakan bedak asas 3 in 1 (Foundation + Concealer + Powder). Produk yang agak laris dikalangan pengguna dek kerana peranannya yang memberi kesan wajah cantik yang maksimun!! Kenapa saya cakap macam tu?? Sebab saya sendiri pengguna bedak ini!!=)

Jom kenali Glowing DD Moist Cake Nurraysa.


Apa itu DD? Dynamic Defence. Ianya gabungan antara CC & BB. DD Cream merupakan cream yang memiliki kandungan dari kedua cream tersebut. Dengan maanfaat yang lebih lengkap dari keduanya.

Nama DD sendiri berasal Daily Defense atau Dynamic Do All Cream dan benar-benar memberikan kesan yang terbaik sebagai krim yang merawat kulit.

Berdasarkan namanya DD Cream tidak fokus untuk wajah tapi boleh digunakan untuk seluruh bahagian tubuh lain seperti kaki dan tangan.

DD Cream memberikan kelembapan ekstra pada tubuh dan memiliki formula yang sangat ringan. Dapat membantu menyamarkan noda di kulit kerana warnanya menyerupai warna kulit. 

Fungsi

Gabungan Foundation + Concealer + Powder (3 dalam 1)
Menutup semua cela dan merawat wajah
Mesra solat
Tanpa silicon
SPF 50++
Free span

Sesuai digunakan sebagai asas makeup dan sesuai digunakan sebelum gunakan Loose Powder Nurraysa.

Terdapat dalam 3 jenis; Light, Medium & Dark

Kod Tone Bedak Dd Moist Cake Nurraysa:
Light -kulit cerah ala/cerah putih kuning Fathia Latiff
Medium-kulit sederhana cerah/cerah pink ala naelofar
Dark -kulit sederhana gelap/hitam manis/sawo matang ala dayang nurfaezah

Anda boleh pilih nak kod ape ikut jnis tona kulit anda.

Kandungan

Air Zam Zam, Cocos Cucifera Oil, Olea europea (olive) Fruit Oil, Viti Vinifera (grap) Seed Oil, Gluthatione, Kigela Africans Fruit Extract, Titanium Dioxide, Glyceryl Stearate, Apple Stem Cell, Collagen, Glycyrrhiza Glabra (licorice) Root Extract, Aloe Barbadensis, Leaf Extract, Tocopheryl Acetate, Vitamin A, Vitamin C, Vitamin E.

Cara Penggunaan

Tekapkan span pada muka kemudian baru ratakan seluruh muka untuk nampak kesan yang kemas. Pakai bedak secara nipis sahaja.

  • Kulit Normal:
Tekap bedak seperti biasa

  • Kulit Kering:
Guna Nurraysa UV Cream secara nipis dan tekapkan bedak dengan rata.

  • Kulit Berminyak:
Jangan guna UV Cream, selepas ratakan bedak, tekapkan menggunakan tisu.

  • Kulit Sensitif:
Guna bedak jangan lebih dari 4 jam

Guna selang sehari selama seminggu


Elakkan guna bedak ketika berpeluh kerana tona tidak sekata dan bercapuk. Jangan gunakan bedak lebih daripada 4 jam, selepas 4 jam kena cuci.

Penggunaan kali pertama mungkin akan naik jerawat, bedak ini merawat jadi ia adalah satu tindakbalas terhadap kulit. Selepas seminggu penggunaan dan serasi dengan kulit, kulit akan normal semula.

Jika selepas guna bedak ada tanda-tanda muka merah, berbahang dan jerawat, ia disebabkan tindak balas dari bedak kerana bedak ini bersifat merawat. Bagi kulit seperti ini disarankan guna secara nipis dahulu.

Jika kulit muka berminyak disebabkan guna bedak ini, ini kerana liang pori sebelum ini tersumbat. Jadi anda seharusnya cuci muka dengan betul sebelum menggunakan bedak.

Testimoni pengguna:





Dapatkan segera produk TERLARIS!!

Hubungi :  019-6370185

No comments:

Post a Comment

NOTE:

Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen. Harap apajua kandungan dalam blog ini dapat memberi manfaat kepada pembaca semua. Happy reading, happy blogging!! Terima kasih...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...